Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op guyana.startpagina.nl

Kandidaten gezocht voor Net5 programma ‘Grenzeloos Verliefd’

  • A. Bas

    Grenzeloos Verliefd komt terug!

    In het voorjaar van 2009 is de populaire serie weer te zien op Net5.

    Voor het nieuwe seizoen zijn wij op zoek naar kandidaten:

    Een prachtige serie over mensen die alle schepen achter zich verbranden in Nederland om achter hun grote liefde in het buitenland aan te gaan.

    Het is iedereen wel eens overkomen; verliefd worden op een spannend iemand uit een ander land. Vaak blijft het bij een gepassioneerde vakantieliefde of een langzaam doodbloedende relatie op afstand, maar bij sommige mensen dooft de liefdesvlam niet. Het gevoel wordt alleen maar sterker! Zij willen bij elkaar zijn en bij elkaar blijven. Zij willen een toekomst samen.

    We zoeken vrouwen die (net als Jessica – Jordanië , Kristel – Argentinië of Esther – Peru) huis en haard verlaten voor een onzeker bestaan in het buitenland. Met welgeteld één zekerheid: hereniging met de liefde van je leven!

    * Vertrek jij binnenkort voorgoed uit Nederland om samen te kunnen zijn met de liefde van je leven?

    * Wil jij met je partner een gezamenlijke toekomst opbouwen in een land dat voor jou totaal vreemd is?

    * En zou jij bij deze grote stap door een van onze cameraploegen gevolgd willen worden?

    Schrijf ons dan een kort briefje met je verhaal, samen met een paar foto’s erbij en mail of stuur dit naar:

    Stokvis 625 Producties

    t.a.v. Grenzeloos Verliefd

    Postbus 35

    1250 AA Laren (N-H)

    grenzeloosverliefd@stokvis625.nl

    Vergeet niet je telefoonnummer te vermelden, zodat we snel contact met je op kunnen nemen.

    Wij wensen je alvast veel succes!

  • dinie/kahdija

    Hier wil ik dus over mijn relatie vertellen, ik woon in holland en mijn realtie is in merzoucha ,postadres Risani

    Hij is dus bij de sahara hij is kameel jongen en wij willen samen komen,

    Onze relatie die dan ons huwelijk gaat worden,

    hij en ik hebben plannen ook om daar een trajekt te maken om daar in verre gedeeltes voor kinderen te zien scholing te maken zo dat die groepen nomaden zich kunnen ontwikkelen om een goede toekomst te bouwen ook.

    Dat wat wij ook willen.,samen een toekomst maken.

    Er zijn nog altijd groepen die hierin achter gebleven zijn.

    Zelf heb ik altijd gewerkt en zit nu zonder werk,

    het is economisch wat moeilijk om samen te komen , dat wat wij graag willenhij weet van niks, alleen dat ik ooit gezegd heb er is nog wel een verrassing mischien.Hij vraagd mij vaak het hemd van mijn lijf, want is erg nieuwschierig , ik moet lachen maar zeg niks, anders is het geen verrassing meer,

    Dit in het kort verteld, waar zeker nog wat aan toe te voegen is, maar dat wil ik dan persoonlijk bespreken.

    naast mijn email adres zal ik ook mijn telefoonnummer nog even geven , dat is 06-84317331

    Een vast nummer heb ik niet.

    mijn adres is Torenmeesterstraat 51 8043CD Zwolle.

    In afwachting op een reaktie, mijn vriendelijke dank

    Khadija .

  • marja

    Ik schrijf niet voor mezelf, maar voor onze dochter Linda en haar grote liefde in Ghana, Jonathan.

    Zij leerden elkaar verleden jaar, hier in Nederland, kennen en werden in een hele korte tijd stapelgek op elkaar. Elk probeerden in de weekenden bij elkaar te zijn, maar dat lukte lang niet altijd. Na een kleine twee maanden kwam aan dat geluk veel te vroeg een einde toen Joe (afgekorte naam) het bericht kreeg dat hij voor 31 december het land uit moest zijn. Zijn visum dat aanvankelijk tot eind januari liep werd zonder duidelijke redenen ingetrokken. Het was hartverscheurend te zien hoe aan dat prille geluk zo abrupt een einde kwam. Linda was heel verdrietig maar vond dat zij toch zo nuchter moest zijn om te weten dat het hierbij ook afgelopen zou kunnen zijn. Zij was overtuigd van hun liefde, maar ze realiseerde zich ook dat de enorme afstand ook het einde zou kunnen betekenen van hun liefde voor elkaar. Het werd voor haar gevoel afwachten en kijken hoe het verdere contact zou gaan verlopen. Vanaf de eerste dag dat Joe terug was naar Ghana, 26 december 2010, is er dagelijks contact, er wordt een paar keer zo maar even een minuutje, soms wat langer, gebeld. Als ze wakker worden en voordat ze gaan slapen, maar ook tussendoor spreken ze elkaar voor zover hun financiele toestand dat toelaat. Sinds kort heeft Joe een laptopje met webcam en als het lukt om verbinding te maken, kunnen ze af en toe skypen. Linda is gaan sparen, kon in mei voor 2,5 week naar hem toe en dat was het bewijs voor hen beiden dat ze samen horen. In de tijd dat zij daar was hebben ze geprobeerd een visum te krijgen zodat hij mee terug zou kunnen komen, helaas zonder resultaat. Alleen en heel verdrietig kwam ze terug. Joe zou graag naar Nederland komen om te gaan studeren. Hij schreef zich in op de HAN en voldeed aan de toelatingseisen. Helaas was nu het geld een probleem. Het was niet mogelijk om in korte tijd zoveel geld bij elkaar te krijgen dat e.e.a. betaald kon worden. Hij probeert te sparen en hoopt dan volgend jaar het geld bij elkaar te hebben en toch te kunnen beginnen op de opleiding. In de tussentijds heeft hij niet stil gezeten, is een inburgeringscursus in zijn land gaan doen via de IND en is daar voor geslaagd. De eerste stap is dus gezet. Zij missen elkaar enorm en omdat het Joe niet lukt om naar Nederland te komen, spaart Linda weer al haar centen bij elkaar om in januari weer naar hem toe te gaan. Haar vakantie is goedgekeurd, ze kan een kleine vier weken vrij krijgen. Opnieuw zullen ze proberen om Joe mee terug te laten komen, dus binnenkort zullen ze weer een aanvraag voor een MVV indienen. Ook dat kost weer een hoop geld, zo'n €1200,=.

    Het zou zo mooi zijn als er iets voor hen gedaan zou kunnen worden en dat is nu net de reden dat ik deze brief schrijf. Ik vind dat zij zeker een kans verdienen om bij elkaar te kunnen zijn en ik vraag dan ook om deze brief mee te nemen in de selectie.

    Bijvoorbaat hartelijk dank en ik hoop een positieve reactie van u te ontvangen.

    Vriendelijke groeten,

    Marja Bosma.