Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op guyana.startpagina.nl

french guyana.

  • henry2

    Mensen.

    Ik was eigenlijk van plan om naar venezuela te gaan deze zomer. Nu ben ik em eigen eigenlijk DE ********* geschrokken vand e veiligheid situatie aldaar. (ja ietwat slecht voorbereid wellicht.) Ik overweeg nu om door te vliegen naar guyana.

    heb ik wel een paar vraagjes.

    1. kan je er uberhaupt een beetje backpacken.

    Zijn er hostels en alles?

    2. Is het daar net zo onveilig als in caracas? (Dat schijnt dus de gevaarlijkste stad ter wereld te zijn, als je de steden in oorlogs zones niet mee telt!!!!)

    3. Er zijn hier niet zo heel veel postings. Betekent dus ook dat er niet zoveel mensen naar Gyana op vakantie gaan dan denk ik? (Dat spreekt me dan wel weer aan)

    Ik hoop van iemand een reactie te mogen ontvangen.

  • erik schaper

    Hallo Henry,

    ik heb de zelfde mening betreffende een vakantie naar venezuela.Heb bij verder googelen ook gelezen dat het een van de gevaarlijkste landen blijkt te zijn daarom besluit ik ook maar om e.v.t. naar Guyana te gaan.Staat helaas niet zo veel info op het net.Niet echt voor toeristen maardat is juist wat ik wil.Niet tussen de massatoerisme..Ik hecht niet veel waarde aan luxe hotels enz maar wil wel genieten van aparte dingen in de natuur zoals watervallen enz.Een normale maaltijd hoort er ook wel bij,geen luxe hoor. Ik weet niet of je er al geweest bent maar zo ja,hoe is het bevallen en heb je misschien nog nuttige info voor mij waar ik rekening mee moet houden.

    Bvd en mvrgr Erik uit Borne