Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op guyana.startpagina.nl

Trouwen in Guyana

  • huwelijken@snpmedia.nl

    Nieuw televisieprogramma van Net5: Buitenlandse Bruiloft zoekt leuke koppels!

    Heb jij een grote buitenlandse liefde en staan jullie op het punt om te trouwen in zijn of haar thuisland? Lijkt het je leuk om daar een fantastisch filmverslag aan over te houden? Geef je dan nu op voor het nieuwe Net5-televisieprogramma: Buitenlandse Bruiloft!

    Een huwelijk is een traditionele aangelegenheid en wordt in ieder land op verschillende manieren gevierd. Sommige mensen vinden hun ware liefde in een ander land en kiezen ervoor om in dat buitenland te trouwen. In deze serie volgen we stellen die elkaar in het land van herkomst van één van de twee het ja-woord geven. Hoe ervaren beide partijen deze dag? Wat komt er allemaal bij kijken? En hoe ervaren de Nederlandse familieleden de culturele verschillen in de aanloop naar en tijdens de plechtigheid?

    Herken je jezelf in deze oproep?

    Stuur dan een mail naar: huwelijken@snpmedia.nl

  • henrietta april

    ik ben surinaamse en heb een guyanese vriend waarmee ik wil trouwen in suriname

    wat heb ik nodig?

    ben ik verplicht zijn nationaliteit aan te nemen

  • Steven Hubbard

    Geachte heer/ mevrouw

    Na een lange periode van intensief blowen, heb ik besloten om mij op te geven bij het jellinek in Amsterdam

    Na een paar sessies van heel veel onderhandelen omtrent mijn drugs gebruik en mijn emoties,kwamen ik en mijn behandelaar tot de conclusie dat het goed voor mij zou zijn om terug te gaan naar het land van herkomst ,waar het allemaal is begonnen de emoties waardoor drugs gebruik uit vloeide. Daar aangekomen . Ja geen jellinek wel heel veel drugs na een week had ik het niet meer ,ik wilde alleen maar terugkomen ,ik miste mijn Amsterdam waar alle hulp voor mij klaarlag,totdat ik Wayzaro leerde kennen ,een jonge alleenstaande moeder uit Guyana Georgetown,toen was mijn leven in een opslag totaal veranderd,zij nam mijn emoties weg en mijn drugsgebruik werd minder ,ik was opslag verliefd op haar wij hebben het leuk samen gehad,ik ben met haar thuis geweest heb haar familie leren kennen heel aardige mensen.mijn vraag is .Ik wil met haar verder ik wil met haar trouwen liefs in Guyana ,bij haar familie kunnen jullie mij helpen aub.normaal vraag ik nooit iets ,maar door de crisis zit ik zonder werk en moet leven van de bijstand.ik zou haar graag willen helpen net zoals ze mij heeft geholpen met mijn drugsverslaving. Ik ben inmiddels alweer drie weken terug in Nederland,en heb geen drugs meer gebruikt .Met Wayzaro heb ik dagelijks contact via watts app.

    Met vriendelijke groet

    Steven Hubbard